Verover de arbeidsmarkt, begin bij jezelf

Effectieve arbeidsmarktcommunicatie is gemarineerd in de identiteit van de organisatie. Daar waar die identiteit de motieven van de doelgroep raakt, ontstaat de energie die zowel organisatie als medewerker boven zichzelf laat uitstijgen. Het resultaat: duurzame groei, in ieder opzicht.

De PersoneelZaak kan u helpen op alle terreinen die te maken hebben met de werving en het behoud van het juiste talent voor uw organisatie. We bepalen samen met u de identiteit van uw organisatie en vertalen die in een Employee Value Proposition. We bedenken en ontwerpen de recruitmentsite, online en offline wervingscampagnes, referral-acties, een aanpak voor recruitment-events en social recruitment. Ook ontwikkelen we ideeën voor interne communicatie en corporate communicatie.

We zijn onafhankelijk, we bedenken en maken campagnes, platforms en content voor alle media, we zijn nieuwsgierig en open en we zien ernaar uit u te ontmoeten.

De PersoneelZaak is onderdeel van BVH Identity Driven Thinking en wordt geleid door creative directors Peter van Zijp en Maarten Bakker en zakelijk leider Anne-Britt van Uchelen.